Klachten en klachtenprocedure

Indien u een klacht heeft, stuur ons dan gerust een mail. We nemen elke klacht serieus op en trachten om samen naar een goede oplossing te komen.

Telefonisch zijn wij bereikbaar op het nummer +32 476 23 80 95 (van maandag t.e.m. zaterdag, van 10.00u tot 18.00u, NIET op zon- en feestdagen)

Of per post op het volgende adres: Lange Pennincstraat 43 te 2800 Mechelen.

Elke klacht dient voorzien te zijn van een duidelijke omschrijving en een foto. Er zal zo snel mogelijk geantwoord worden.

Betreft het een vergissing ten wege van juffertjes en meneertjes, dan nemen wij uiteraard alle kosten op ons. Bij een fout tijdens de verzending (transporteur), wordt er een klachtendossier bij die partij opgestart en wachten wij het resultaat daarvan af.

Alle andere vormen klachten, worden afzonderlijk behandeld.

Bij buitengerechtelijke regeling van het geschil is de Consumentenombudsdient van de FOD Economie bevoegd om elke aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen te ontvangen. Deze zal op haar beurt de aanvraag ofwel zelf behandelen ofwel doorsturen naar een gekwalificeerde entiteit. U kan de Consumentendienst bereiken via deze link: http://www.consumentenombudsdienst.be/nl

Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kan u bovendien beroep doe op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: http://ec.europa.eu/odr

Verzending

  • Vanaf 3,50€
  • GRATIS levering vanaf 99,00€ (België)
  • GRATIS afhaalpunt te Mechelen

Vragen

© 2017 - 2020 juffertjesenmeneertjes | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel